It's Me !
'ma' luv....

Khamis, 14 Ogos 2014 @ 4:22 PTG | 0 Comment [s]

Bahagia tidak semestinya ketika kita memiliki segala-galanya. Pada aku,yang membuatkan aku bahagia bila mengetahui ada seorang insan yg sentiasa menyayangi aku, sentiasa merindui aku, sentiasa mengambil berat tentang aku. Menerima setiap kekurangan aku dan sama-sama memperbaiki kekurangan itu. Mencintai adalah satu perasaan yg indah tetapi dicintai oleh orang yang kita cintai satu perasaan yg luar biasa. Itu yg aku rasakan sekarang ni,perasaan yg luar biasa. Mencintai dan dicintai. Alhamdulillah, aku sangat-sangat bersyukur. Walaupun mungkin agak terlewat perasaan ni hadir dalam hidup aku, aku bahagia dengan apa yang ada sekarang. Aku bahagia kerana setiap hari bila aku bangun dari tidur, aku tahu ada insan yg sedang merindui aku, menyayangi aku. Setiap Mlm sebelum tidur,aku tau die sedang mengingati aku. Ya Allah terima kasih kerana menghadirkan dia dalam hidup aku. Dia yg terbaik dan terindah dalam hidup aku. Kalau aku mampu memilih siapa yg aku mahu dalam hidup aku, pasti dia yg aku pilih. Walau beribu kali soalan yg sama ditujukan pd aku, siapa yg aku mahu dalam hidup aku, takkan pernah sekali pon aku teragak-agak untuk memilih dia. Kehadiran dia terlalu bermakna dalam hidup aku. Senyuman, gelak tawa, marah dan rajuk dia dah sebati dalam diri aku. Aku tak boleh bayangkan hidup aku tanpa dia dan aku tak nak bayangkan pon semua tu. Memang aku tak boleh kehilangan dia. Setiap senyum aku ada dia. Setiap tawa aku ada dia. Setiap tangis aku ada dia. Setiap nafas aku ada dia. Macam mana aku nak teruskan hidup ni tanpa dia?

Papa, Mama really love you sayang. Kalau pa minta ma untuk tunggu pa, ma akan tunggu pa seumur hidup ma. Ma tak nak orang lain hadir dalam hidup ma coz all I need only you. Do what ever you wanna do, make me happy or hurt me as much as you want sayang coz at the end I still love you, always love you no matter what happen.  Mama nak pa tahu, your the best, the greatest man in my life. Even if one day sayang pa pada ma dah hilang, I still love you coz my love for you tak kan pudar tapi sayang ma pada pa akan makin kuat n dalam....


Older Post | Newer Post
The Owner


Follow + Dashboard


My BoboiBoy HAFIY


Alya


Atiqa


Alisya


Aku mey







Diary About Site




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Damia
Full Edited : JeJe